Veelgestelde vragen

Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Ja, dat is mogelijk. Er kan een onderscheid gemaakt worden in het factuuradres en het afleveradres. Deze optie wordt zichtbaar in het afrondingsproces van de bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

PostNL levert de bestellingen in Nederland voor de online Fanshop van NAC Breda. We streven er naar om alle bestellingen binnen 3 werkdagen bij je thuis te bezorgen. Bij shirts die bedrukt moeten worden, kan het zijn dat het iets langer duurt dan 3 dagen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, dat is mogelijk. Nadat het pakket is aangeleverd bij PostNL krijgt je automatisch een e-mail met daarin een trackingnummer. Met dit nummer is de bestelling te volgen.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?

Ja, het is in principe mogelijk producten te ruilen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen 100% tevreden is over de aankoop. Nadat je de bestelling ontvangen hebt, gaan de 14 dagen retourrecht in. Natuurlijk is het ook mogelijk de artikelen te ruilen voor een ander artikel, hiervoor moet het artikel eerst retour gezonden worden. Bij de retourzending voeg je onderstaand formulier toe met de gewenste maat.

Download hier het retourformulier



Shirts met bedrukking kunnen niet worden geruild.

 

Het is ook mogelijk de bestelling te ruilen in de Fanshop van NAC in het Rat Verlegh stadion (momenteel gesloten). 

Tevens is het mogelijk om de bestelling om te ruilen bij het magazijn. We vragen u hier rekening te houden met de huidige maatregelen.

Zij zijn gevestigd op:
Pups Fulfilment
Mijkenbroek 48 te Breda

 

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product ongebruikt of ongedragen zijn en dienen originele verpakkingsmiddelen nog intact te zijn. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat het artikel geen parfum- of rookgeur heeft en dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen. Tevens dienen prijskaartjes en andere aan het product bevestigde kaartjes nog aan het product bevestigd te zijn. Items die zijn beschadigd door het dragen of passen kunnen niet geretourneerd worden. Alle teruggestuurde items worden geïnspecteerd bij binnenkomst.

Binnen hoeveel dagen kan ik ruilen?

Het is mogelijk om de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren. Dit kan door de bestelling retour te zenden met onderstaand formulier of de bestelling te ruilen in Fanshop.

Download hier het retourformulier

Moet ik betalen voor het terugsturen van bestelde goederen?

Ja, de kosten voor het retourneren van bestellingen zijn voor kosten van de koper.

Binnen hoeveel dagen wordt het bedrag teruggestort?

We streven ernaar de betaling binnen 5 werkdagen na ontvangst van de goederen te retourneren. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waar de betaling mee verricht is.

Naar welk adres kan ik mijn bestelling retourneren?

Bestellingen die teruggestuurd worden, dienen te worden verzonden naar onderstaand adres. 

Pups Fulfilment
Mijkenbroek 48
4824 AC  Breda

Voeg voor een snelle afhandeling onderstaand formulier ingevuld aan het pakket toe:

Download hier het retourformulier

Waar kan ik mijn vragen over bestellingen/retouren/betalingen stellen?

Per e-mail is dit mogelijk via fanshop@nac.nl of via het contactformulier onder het kopje 'Contact'.

Telefonisch zijn wij bereikbaar via het centrale nummer: 076-521 45 00.

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, voor een bestelling tot € 70,- dienen er verzendkosten te worden betaald. Bij een totaalbedrag van meer dan € 70,-  worden er geen verzendkosten berekend, dit gebeurd automatisch in het winkelwagentje.